Kör runt 17-tiden från Malmö via Helsingborg - Jönköping - Linköping - Nyköping och svänger av vid Södertälje vidare till Ösmo. Hör av dig med kontaktuppgifter via mail så hör jag av mig så snart jag kan. Vi delar på bensinkostnaden.
Datum: 2013-03-10. Egen bil.